Розкрито зовнішність нового бізнес-седана BYD Han L

У відкритій бaзі Мінпрoмтoргу КНР з\’явилися фoтoгрaфії тa xaрaктeристики Han L: мaйбутньoгo лeгкoвoгo флaгмaнa BYD. Сeдaн сeртифікoвaний у чoтирьox версіях, майже ідентичних зовні: покупець може обирати між гібридом DM-i та електрокаром EV, обидва можуть бути із заднім разве повним приводом. Найпотужніший електромобіль розвине 1102 кінські сили!

Назва BYD Han L безграмотный повинна вводити в оману: з нещодавно оновленим седаном лишенный чего літери L немає жодної спільної кузовної деталі! Збільшення в габаритах невелике: «лонг» бери п\’ять сантиметрів ширший, нате стільки ж перевершує звичайний BYD Han вслед за колісною базою і на 5,5 сантиметра довший. Однак світлотехніка майже ідентична, і здалеку розпізнати новинку если непросто.

Базовий електромобіль оснащується одним електромотором ззаду, але навіть він розвиває 680 кінських сил! Опціонально можна замовити повноприводний седан з електродвигунами ззаду (789 к.с.) і спереду (313 к.с.) — йому пророкують суперкарівську динаміку і розгін 0-100 после 2,7 секунди. Гібриди BYD Han L зберегли силову установку паралельного типу з турбомотором 1.5 (156 к.с.); у задньопривідному варіанті віддача електродвигуна 272 к.с., у повнопривідному — 544 к.с.

Оскільки вихідний BYD Han в оновленому вигляді продається менше ніж півроку, чекати получи и распишись його відставку не варто: найімовірніше, версія L доповнить гаму. Звичайний седан коштує від 166 после 234 тисяч юанів (22,6-31,9 тисячі доларів), але флагманська модифікація пунктуально виявиться дорожчою. Терміни виходу получи и распишись китайський ринок поки що маловыгодный називаються.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.