Нове маркування шин: менше етикеток бiльше iнформацiї.

З трaвня 2021 рoку в Єврoсoюзі стaртує викoристaння нoвoї єврo-eтикeтки (нaклeйкa нa
шини), якa дoзвoлить oтримувaти спoживaчaм більшe інфoрмaції прo шини, щo прoдaються в
рoздрібній мeрeжі.

Нa нoвій єврo-eтикeтці пeрeдбaчeні нaступні зміни:

— з’(представлять пoля для нaнeсeння oснoвнoї інфoрмaції. Цe мaркa, мoдeль шини, її типoрoзмір з індeксaми швидкoсті тa вaнтaжoпідйoмнoсті;

— пeрeдбaчeнo пoлe интересах aртикулу (ідeнтифікaтoр типу шини);

— будуть мoдeрнізoвaні діaгрaми пaливнoї eкoнoмічнoсті (oпір кoчeнню) і гaльмівниx властивостей получай мокрому асфальті. Рівень зовнішнього шуму в децибелах тепер позначається в числовому вигляді та літерами A, B та C, які інформують, що гусматик належит до одного з трьох класів. Раніше замість літерного позначення застосовувалася діаграма вигляді звукових хвиль.

— з’спрятаться QR-код, який забезпечує перехід раньше бази даних EPREL (EPREL = Європейський реєстр маркування енергоефективності товарів). У ньому міститься інформаційний акьяб виробів. Це свого роду вид шини, де відображається весь інформація, яка є на євро-етикетці, а також срок початку і закінчення виробництва відповідної моделі шин. Такі інформаційні листи вносяться в базу даних EPREL виробниками шин індивідуально.

Завдяки QR коду держи новій євро-етикетці, споживачі також зможуть отримати прямий дорога до інформації про шини та зберегти її для своєму електронному носії. Передо реалізацією шин у країнах ЄС постачальник (виробник, імпортер, сертифікований представник) має зареєструвати шини. Реєстрація артиклів доступна з 12 жовтня 2020 року. Споживачі отримають дорога до бази даних ERPEL з 1 травня 2021 року. Главное Даних буде доступна выше публічну веб-сторінку.

— також нова євро-етикетка отримала дві піктограми (3PMSF), які інформують ради можливості цієї шини забезпечувати відповідні властивості получи снігу, а у випадку з шинами типу С1 — і получи и распишись льоду.

— На новій етикетці класи від A перед C залишилися без змін. Шини к легкових автомобілів і комерційних фургонів, які раніше объединение опору коченню і зчепленню возьми мокрій дорозі належали по класу тепер будуть перенесені давно класу D. У свою чергу, шини, які раніше належали перед класів F та G, будуть перенесені прежде класу E. Це робить етикетку більш зрозумілою.

Нові положення стосовно євро-етикеток також розповсюджуються і получи шини для автобусів і вантажівок (шини типів С1, С2 и С3).

„Нове маркування шин повинно допомогти автовласникам вибирати більш економічні шини і отримати інформацію ради гальмівні властивості на мокрому асфальті. Як для того кінцевих користувачів, так і про власників комерційного транспорту вибір шин з більш низьким опором коченню може иметь следствием до істотної економії витрат для паливо, а також до зниження викидів відпрацьованих газів в атмосферу. Чітка інформація относительно зчіпні властивості на мокрій дорозі сприятиме підвищенню безпеки руху, а інформація насчет рівень шуму призначена на зниження шумності транспортних засобів, що особливо важливо в умовах швидкісних трас, які проходять насквозь населені пункти. Щоб наші українські клієнти могли отримати повну інформацію относительно зміни, ми підготували про них детальну інформацію бери вебсторінці https://www.continental.ua/legkovi/tires/нове-маркування-шин-єс/поширені-питання », — зазначив Стеша Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.

 

Сверху одну наклейку виробника менше

З січня 2021 року в регіоні EMEA, який охоплює Європу, Близький Схід і Африку, компані Continental почала використовувати тільки одну з двох наклейок виробника, які завжди використовувались получи и распишись нових шинах. Завдяки цьому кроку виробник шин щорічно уникне необхідності позбавлятися відходів загальною вагою близько 110 масть. Саме стільки доводиться утилізувати наклейок, обірваних в шинних центрах, в шиномонтажах, в торгових точках, а також в заводах з виробництва шин, -де також потрібно відправляти в отбросы захисну фольгу, на які спочатку були нанесені наклейки. Цікавий происшедшее — сумарна фольга-підкладка і наклейки мають довжину близько 6,4 км, що більше ніж в три рази перевищує довжину бульвару получи и распишись Єлисейських полях в Парижі.

Лейбл, від якої компаія вирішила відмовитися, мала логотип відповідного бренду, наприклад, Continental, Uniroyal, Semperit та Barum. Во (избежание продавців шин ці наклейки спрощували процес їх пошуку сверху складах в умовах поганого освітлення.

Інформація, необхідна во (избежание продавців і покупців, така як сорт шини, типорозмір, артикул і інші дані, будуть перенесені бери євро-етикетку. Згідно із законодавством Європейського Союзу та деяких інших країн вона є обов'язковою. «Згідно українського законодавства — маркування ЄС в Україні безлюдный (=малолюдный) є обов’язковим. Однак українські споживачі можуть використовувати євро-етикетку як джерело інформації относительно властивості шини, які виробник надає з повною відповідальністю. Одночасно наявність маркування ЄС свідчить, що данная шина є оригінальною і відповідає всім європейським нормам безпеки» — підкреслює Степаха Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.